Prinsessornas mamma -


Febern vill inte ge sig...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-27 klockan: 13:00:52


...och nu är det 4 dagen...

På måndag kväll fick ju Jennifer feber, då vi tog tempen hade hon 38,7.
Sedan dess har hon legat mellan 39,7-40,3... vad gör man??
Jag börjar bli riktigt orolig...
Jag tänkte jag skulle avvakta tills imorgon, och har den inte gett med sig, då kontaktar jag sjukstugan.

Min lilla busunge ligger bara i soffan och tittar på teven...snorar lite, och vill ha papper hela tiden.
Men inte för att torka näsan, utan för att torka bort alla "gråtar" (tårar) som rinner hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, visst blir man ängslig. Alicia hade ju hög feber i fem dagar innan det gick över och hon är fortfarande väldigt trött.. Hon hade inte heller någon snuva och låg bara i soffan hela tiden... En riktigt hemsk förkylning är det! Kram!

2008-11-27 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0