Prinsessornas mamma -


En vän för livet!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-30 klockan: 19:58:11

Hade ingen bild på Sandra, men här är en av  hennes charmiga döttrar. =)


Krya på dig Ottilia!!

Ja, jag bara måste få sända över massor med kramar
 till en vän som verkligen betyder jätte mycket för mig!
Det känns som om vi känt varandra hela livet
 fast det knappt gått ett år?...
Men vad hon gett mig mycket glädje och skratt,
hon är världens underbaraste med världens underbaraste familj!
Vi trivs så bra tillsammans och vi skrattar åt samma saker!

Tack Sandra för att du är du!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad du är go!

Jag är också så glad att vi funnit varandra. Vi är verkligen lika på många vis och jag hoppas att vi får vara vänner länge, länge! Tänk när vi sitter på ålderdomshemmet och fäktas med käpparna, haha. Kram!!

2008-12-01 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0