Prinsessornas mamma -


081113

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-13 klockan: 17:38:07
(Här mamma, kommer en till bild på lill-drängen)

Benjamin



Ja, här går dagarna undan, allt man gör på veckorna är att längta efter helgen!
Eller ja, att klockan ska bli två så jag får hämta flickorna varje dag! =)
Bästa stunden på hela dagen!!!

Tjejerna har klarat sig från förskylning och allt som hör till dagis.
Hoppas det håller i sig, är så skönt att dom får vara friska.

I helgen blir det nog lugnt, och det ska bli skönt.
Laddar för nästa helg då vi bjudit hit goa Sandra med familj på middag och mys!

Imorgon är det sista dagen för min bästaste arbetskamrat....
Hon kommer att gå hemma ett tag i väntan på sitt lilla mirakel!
Men vad jag/vi kommer att sakna henne!




Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad Jennifer är lik sin mamma. Btw garderoben blev jätte bra. Tack så mkt. Får be om ursäkt att du fick vänta så länge bara innan vi hämtade den

2008-11-14 @ 10:34:32
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Therese

Så trevligt att du är tillbaka och bloggar lite mer grannen... saknar ju dina inlägg :-) Men jag förstår att du prioriterar flickorna å gubben nu när du börjat jobba. Eller är du bara ute å raggar bil nu på din lediga tid ;-) Hi,hi

2008-11-14 @ 18:47:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0