Prinsessornas mamma -


Tänder?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-05-16 klockan: 12:45:02
...Tilda måste ha ont i tandköttet eller nåt, för hon bor nuförtiden vid bröstet...äter knappt vanlig mat, vill bara komma till mig. Vet inte vad jag ska göra, bara och vänta och se om det blir bättre. Eftersom hon inte tar napp så är det ju extra jobbigt. =/

Jennifer hostar och snorar men mår annars bra. =) 

Såg på tv3 igår, Efterlyst. Dom intervjuade mamman till de två barnen som blev mördade i Arboga... Fy f*n!! Vad skulle man göra om ens barn dog? Och på det sättet?? Skulle man inte tänka; såg den ena hur den andra blev slagen? Led dom?  Hon verkade väldigt stark mamman, som hon sa, det är tur man har familjen! 

Ikväll blir det kalas i Avaträsk, min svåger fyller år! Barnens favorit-farbror!! ;)   Han är så go´med mina tjejer, och dom tycker så mycket om honom!!

Dags att mysa med Jennifer medans Tilda sover!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0