Prinsessornas mamma -


En underbar helg!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-05-26 klockan: 10:34:01
Ja vädret var kanon och vi hade det jätte mysigt!

På lördags kvällen fick vi besök av Sandra, Jonas, Alicia och Ottilia! Våra tjejer leker så bra med varandra, det är jätte skoj att få umgås med dom! Vi tittade på eurovisionsfestivalen, åt lite morsdags tårta ( i förväg ;) ) och små tjejerna dippade chips i rask takt...hihi.

Igår så fick jag ett kort som Jennifer "skrivit" och ritat på samt ett presentkort på blomsterhandeln!!! =)
Och så åt jag ju en till tårtbit, det var ju jordgubbstårta!! MIN FAVORIT!

Idag och resten av veckan är Jennifer hemma från dagis. Bara för den delen att jag vill ha hon hemma! =) Jag vill spendera all min tid med flickorna, det blir ju så lite av det då jag börjar arbeta... =( Vi ska nog ta en promenad med vagnarna, hon älskar att få styra sin docka i dockvagnen.

Nu ska jag försöka få ihop alla saker jag ska ha med mig på loppisen på lördag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Nordh

Ni verkar ha haft en kanonhelg!!



Jag tycker du gör rätt i att ha Jennifer hemma. Det är så kort tid tillsammans med dom innan man börjar jobba....



Ska ni ha loppis på lördag?

2008-05-26 @ 11:59:32
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0