Prinsessornas mamma -


Snälla snö - försvinn!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-03-19 klockan: 15:23:55


Kortet är taget den 14 Mars i år.



368906-53



Brorsan var här några dagar med sin sambo och sin lilla son Melvin. Dom tyckte det var jätte kul med snö, det är inte mycket av den varan i Stockholm... Men själv är man dö less... =(   Vill ha sommar nu!!

Just nu är det -3 ute, rätt fint. Var ute en sväng och tog en fika med en vän! =)
Nu sover Tilda och Jennifer vilar i soffan framför Playhouse Disney. Själv ska jag börja med maten, syrran och M ska äta här idag, alltid lika skoj!! =) 

Kram




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Har känt mig väldigt nere de senaste dagarna. Saknaden gör så ont!!

Jag brukar gråta varje gång jag läser om din pappa också! Förstår att det är en oändlig smärta. En pappa är ju alltid en pappa...

Kram till dig & brudarna! Hoppas ni får en trevlig påsk!

2008-03-19 @ 22:33:27
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0