Prinsessornas mamma -


Personlighetstest...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-06-26 klockan: 12:48:47



Hittade detta test, och detta fick jag fram om mig själv;


Din personlighetstyp:


Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:


Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, SYO-konsulenter, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.




Tycker det stämmer in på mig rätt bra, speciellt att jag skulle passa som artist, fotograf eller dagispersonal! ;) 


Kommentarer
Postat av: sandra

Det här blev mitt resultat :)



http://se.41q.com/typ.41q?p=23672525

2008-06-26 @ 13:21:10
Postat av: Bea

Sandra:



Hihi..stämmer väl rätt bra va? =)

2008-06-26 @ 14:34:10
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag har ju faktiskt funderat på att jobba både inom sociala och att bli biblotikarie, men nu blev det ju lärare istället :) Kanske skulle satsat på präst, haha. Ja, testet stämde rätt bra :)

2008-06-26 @ 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0