Prinsessornas mamma -


Jag mår inge bra....

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-07-03 klockan: 12:27:20
...har hamnat i en "down" period känns det som. Missförstå mig inte, jag har det bra på alla dess vis, friska barn och en underbar man osv...men... Jag mår inte bra inombords... min mage strejkar och saknaden efter pappa gör sig påmind hela tiden. Var på jobbet och ville diskutera arbetstiden då jag ska börja igen...fick inte börja på varken 50 el 75 %... Så det blir till att lämna flickorna direkt fr. 06,30 till 16,15 varje dag... *snyft*  Jag personligen tycker det är alldeles för mycket när dom är så små som 1 år. Den tiden betyder ju så mycket för mig, jag vill dela all den tiden med henne. Ja med båda tjejerna självklart!! Nåja...

Imorgon fyller min lilla prinsessa 1 år!! Min lilla vilda Tilda... =)  Så imorgon blir det kalas!! Eventuellt far vi redan imorgon kväll till Stockholm, men det får vi se då... Annars far vi på lördag kväll, så får barnen sova i bilen ner! =) Och så är det mindre trafik och svalare... Ska bli så skönt att träffa dom där nere!! *längtar*

Ska sätta in lite kort senare, men nu ska jag lägga mig i soffan och gosa med Jennifer framför Lazytown...hihi. ( Jennifer vill vila lite mitt i dagen, men sovar sällan längre...)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kia

Vet hur det är att känna sej låg. Sänder styrkekramar och hoppas att du snart mår bättre igen! Hoppas ni får det mysigt i Stokholm. Hälsa familjen! Kram

2008-07-03 @ 12:40:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: Kia

Ingen fara. Som sagt...Jag vet hur det är att må dåligt! När Alice var 1½ år mådde jag som sämst. Hela den sommaren och hösten försvann utan att jag minns så mycket av den. Jag befann mej i en egen liten värld. Ingen utåt förstod nog hur dåligt jag egentligen mådde. Man är duktig på att dölja...Fick jättebra hjälp av en kurator som redde ut en hel del.

Ni är jättevälkomna när ni vill hela familjen! Alice skulle bli jätteglad över att få hit lite kompisar! Sköt om dej! Kram

2008-07-03 @ 16:17:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: Anonym

men kan dom neka dej att gå ner i arbetstid under en viss tid när barnen är små? har för mej att du ska ha rätt att gå ner till 50% tills barnet är 3 år,å sen 75% tills barnet gått ut ur första klass. hoppas de löser sej.

2008-07-03 @ 20:35:47
Postat av: Sandra

Hej vännen! Förstår att du har det jobbigt både med saknaden efter din pappa och när de dessutom ska tjorva till det med jobbet så att det inte blir som du tänkt... Tänker på dig!

Vi ses imorgon när vilda Tilda fyller år! Kram!

2008-07-03 @ 21:41:13
Postat av: Mamma

Min älskade dotter. Jag önskar att du kunde må bra alla dagar. Du får inte må så här dåligt, blir så ledssen. Önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt, så du skulle må bättre.Är du med i facket gumman,Om, så tycker jag att du skall ringa dom, så kan dom kanske hjälpa dig att prata med jobbet,Chefen, måste vara helt snurrig på ditt jobb. Tycker så synd om dig. Önskar att jag kunde trolla. Älskar dig så mycket. Kramar från Mamma

2008-07-03 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0