Prinsessornas mamma -


Vilken underbar början på denna dag...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-02-14 klockan: 12:41:07
Denna dag har börjat helt fantastiskt!!

Först strax före lunch knackar det på dörren, och där står ett blom-bud!
Jag fick en underbar ros bukett av min man!  =)  Den var jätte vacker, fanns även små chokladbitar med... ;)

Sen fick jag veta att jag vunnit detta otroligt vackra smycke!! Så roligt!  Tävlingen fanns på Fröken Sveriges blogg, kolla här


Kram


368906-37

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Åh, grattis!!!!!!!!!! Vad skoj att du också vunnit en tävling!

2008-02-14 @ 19:05:38
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0