Prinsessornas mamma -


Tjejerna sjuka...igen

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-02-03 klockan: 13:47:43
..ja, efter 3 dagar på dagis så blev Jennifer sjuk igen...och Tilda med. Båda fick feber igår...  Det gör ont i mamma hjärtat att behöva se sina barn sjuka, ibland undrar jag om det är värt att fara med hon på dagis? Nu när hon äntligen tycker det är roligt att gå dit, hon gråter inte längre då jag lämnar hon. Men nu är det 3 gången hon är dålig sen hon började efter julledigheten... =(    Usch...vad gör man??  Nu blir hon i alla fall hemma denna vecka som kommer.

Dags att kolla febern på Tilda som precis vaknade till.

kram

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Ja, rackarns vilken otur. Ja här hemma så har Mats åkt dit, han är verkligen hänging. Nu väntar jag bara på min tur.... Alva är fortfarande lite hes men de är rätt pigga nu.

2008-02-03 @ 15:23:36
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Kia

Men fy! Stackars dina töser! Får de aldrig vara friska? =( Lillan har blivit lite täppt i näsan oxå! Inge skoj. Men inte direkt oväntat då både Micke å Alice varit riktigt förkylda...isac har ett dunder immunförsvar! Han blir sällan sjuk! Själv har jag ont i hals och öron till å från. Och ont i musklerna (vilka?) i kroppen...Får väl se om de bryter ut nåt...Kram

2008-02-03 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0