Prinsessornas mamma -


Då var det dags igen...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-02-07 klockan: 09:12:14
...för tjejerna att bli sjuka... =(   Otroligt vad dom "följs" åt. I natt har dom hostat hela natten, stackarna.
Och när jag klev upp i morse hade båda feber... När ska detta ta slut?? Vill ju bara att dom ska få må bra...

I lördags fick dom ju feber som varade till måndags morgonen... sen har båda varit snoriga, och i natt kom hostan med stora steg... och febern...igen! 

I förrgår bakade jag faktiskt tekakor! Å blåbärskaka! =)   Måste försöka baka lite då och då fram tills Jennifer och gubben fyller år i Mars. Ska banne mig inte ge mig på de glutenfria, lyckas aldrig få till de, men skam den som ger sig. =)  Har ju två stycken som är glutenallergiker, och tycker att dom oxå ska få tårta och kakor!

Nä, nu vill lilla Jennifer ha mer att dricka.

Sköt om er! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0