Prinsessornas mamma -


Uppdatering - Jennifer

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-12-02 klockan: 18:29:52

...fick ju komma ner till sjukstugan igår, där det togs "stick i fingret" och kollade tempen.

Det konstaterades att hon nu hade halsfluss.... =/
Så nu får hon penicillin och ska ta det en vecka.
Hon är jätte duktig på att ta det nu varje morgon och kväll, tack och lov! =)
Min stora prinsessa, hon var helt slut, så efter stoppet vid apoteket så somnade hon direkt i bilen.
Hoppas att hon blir helt frisk nu, och att Tilda vilda klarar sig.
Det är ju så mycket roligt och mysigt på förskolan nu oxå, så jag vill ju inte att dom ska missa så mycket.

Jag däremot sitter här med halsont och bara hoppas att det INTE är halsfluss...
(jag hatar verkligen att ha ont i halsen...)
Idag var det gubben som var hemma med barnen, jag har jobbat.

Jennifers fina klänningar kom idag, hon har testat dom och blev supernöjd med den röda,
men den gråa gick inte hem.
Så den åker tillbaka!
Skorna kunde hon ha och springer runt med dom nu... ;)

Jag ska nu sätta mig ner med familjen och mysa i soffan!
Tror det är "HItta Nemo" som gäller.... ;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0