Prinsessornas mamma -


Sjuka familjen...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-12-21 klockan: 09:16:44


Ja, jag tror jag skippar att skriva om allt vi gått igenom här i familjen,
men Jennifer döpte om oss till sjuka familjen... =/

Tyvärr åkte vi alla dit på magsjukan, men *peppar peppar* verkar vi alla må bra idag.
Hoppas ju få åka ner till Stockholm imorgon för att fira jul hos mamma och syskonen!

Nu har jag massor att göra som jag inte hunnit de senaste dagarna pga sjukdom.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Erika

Fy för magsjukan!! Här åkte alla utom jag på det, för 2 veckor sen. Nu rustar vi för nästa sväng...mellan jul & nyår. Brukar ofta komma upp en "stockholmsmagsjuka" med släkten som kommer upp å firar jul/nyår, å det är ju svårt å hålla barnen från varann. Hoppas att ni tar Er iväg å att ni får en härlig julledighet! Kram

2008-12-21 @ 10:22:26
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Nina

Hejsan! Jag hoppas verkligen att ni är friska nu så ni kan fara ner till familjen. Har inte velat hämta min sak från tw då ni varit sjuka. Magsjuka vill jag ju inte ha nu när man är TJOCK. Inte annars heller men just nu vore de ännu jobbigare. Tänkte om de går bra att vi fixar de då ni kommit hem? Önskar er en riktigt God Jul :-) kram

2008-12-21 @ 10:43:08
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch vad jobbigt med magsjuka. Hoppas ni hade en fin jul! kram

2008-12-26 @ 13:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0