Prinsessornas mamma -


Inte mer nu... =(

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-12-11 klockan: 08:06:57

...idag är jag hemma och vabbar....igen.
Tilda har fått ögoninflammation, och jag har läst som en tok på nätet för att ta reda på om det smittas osv..
Och det ska det tydligen göra om det varar ordentligt och man måste tvätta ögat flera ggr på dagen.
Så det var bara ett att göra...
Jag tycker så synd om mina flickor, nu har dom varit sjuka till och från i flera veckor...
Hoppas av hela mitt hjärta att dom får vara frisk över jul!!
Jennifer är ju helt feberfri nu, men är inte tillbaka till sitt rätta jag.
Vet inte hur jag ska förklara, men hon är trött och blek.
Så än tror jag inte att hon är riktigt frisk, men önskar att jag har fel. 

 

Mamma!
Jag ska sätta in lite nya bilder lite senare, jag lovar!
Men nu ska jag goa med lill-snurpan.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!

Men stackars dina små tjejer. Jag hoppas att dom blir friska till jul. Ha det gott. Kram

2008-12-11 @ 09:57:45
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0