Prinsessornas mamma -


Våran bröllopsdag...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-05 klockan: 10:10:04


...är det idag! =)




Den 5 Augusti 2006 gifte vi oss i kyrkan med våra närmsta där för att förgylla våran dag! Min pappa ledde fram mig till min blivande man, och Jennifer stal "showen" när hon struttade runt och spanade...  hihihi. 
En underbar dag, med strålande solsken!!

Efter vigselceremonin bar det iväg på fest i Lajksjö. Kvällen var helt lyckad, min älskade syster och hennes man for hem med Jennifer och passade henne, TACK!! Det kändes skönt att hon fick fara hem och sova i lugn och ro.
Jag framförde min specialskrivna text till "våran" låt, och gubben framförde sin version av "fånt ja en körv"... hahaha

TACK alla ni som var med och delade våran stora dag! Och tack för alla gratulationer och presenter! Och framförallt; TACK för all hjälp, både före, under och efter bröllopet!!! Jag fick verkligen vara prinsessa för en dag! =)


Och till min man; JAG ÄLSKAR DIG! Min trygghet och min vän!



Kommentarer
Postat av: Erikan

Gratulerar! Kram

2008-08-05 @ 15:38:33
Postat av: Jenny H

grattis grattis.. ja ni var så himla fina allihopa! kram

2008-08-05 @ 19:25:31
Postat av: Kia

Grattis! Ja, snart firar jag och Micke våran 3 åriga bröllopsdag! Inte klokt vad fort det går!!!!!!

Kram kram

2008-08-05 @ 20:42:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: Kia

Ja, mycket beror säkert på det. Om du hade ett jobb du trivdes med och superbra arbetskamrater skulle det nog inte kännas lika tungt att gå tillbaka till jobbet! :/ Kram kram

2008-08-07 @ 08:57:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: Johanna

Ja det närmar sig verkligen nu =D

självklart! ge mig ditt telefonnummer så ska jag skicka en!

hoppas allt e bra med er, o grattis i efterskott på bröllopsdagen! kram

2008-08-07 @ 13:50:52
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, väggord är så himla fint. Har massa planer på att designa flera egna. Nästa gång du är online på msn kan du få inloggningsuppgifterna till min blogg. Jag är ju online varje dag 9.30-18 så det är bara att skriva så får du användarnamn + lösen :)



Kramis!

2008-08-07 @ 22:25:46
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Therese

Wow, vilket enkelt men grymt snyggt kort! Får gratulera i efterskott... tiden går så fort, inser att jag å gubben får fira vår bröllopsdag för förstagången i november :-) Och du är SÅ välkommen förbi närhellst, för jag gör i ärlighetens namn inte så värst många knop nu när jag är mammaledig skönt utan går mest hemma å dräller! Ha en fortsatt bra dag och helg!

2008-08-08 @ 14:34:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda Nordh

Åh, det här kortet är verkligen fint och ni var fina!



Medelgympan börjar nog i början av september. Annelie ska på kurs helgen kring den 24:e augusti och sen vill hon väl ha någon vecka att träna in nytt program, sen kör det igång. Kristina kör nog igång ungefär vid samma tidpunkt, kanske en vecka senare.



Jag har fortfarande rätt ont i ryggen men jag har kommit igång med att cykla på träningscykeln här hemma i garaget :-) Lyssnar på talböcker samtidigt då går det ju an... Annars så tycker jag all sån konditionsträning är skittråkigt rent ut sagt ;-)

2008-08-08 @ 16:14:05
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0