Prinsessornas mamma -


Sol!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-15 klockan: 09:34:47


...Äntligen kom solen tillbaka! =)

Så idag ska jag och flickorna gå ut och mysa! Tror jag ska gå in på dagis och hälsa på... Får se vad som händer, men ut ska vi då! Igår var det jobbigt för Jennifer att vara inne hela dagen, hur mycket jag än hittade på. Man behöver komma ut lite i friska luften, men hur kul är det när det spöregnar hela tiden? =(  
Nåja, vi tog oss upp på affären i alla fall, och inhandla middagen.

Ska ta och börja baka lite (nä INTE idag då det är sol...) ...då en viss person fyller år nästa vecka.. ;)

Imorgon vankas det middag i Nyhem, spännande!! Jag bara älskar er, familjen Selin/Näslund!! ;)

Sen en liten uppdatering ang våran försvunna tv-dosa... den är borta för alltid. Den hittades aldrig åt, och en ny box har hittat till hyllan. Denna dosa hålls högt upp så inga små söta barnfingrar kommer åt den. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0