Prinsessornas mamma -


Semestern är slut...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-04 klockan: 14:12:34


...för älsklingen... =( 

Idag är det dessutom blåsigt och tråk-väder ute...vi tar en dag inne. Håller fortfarande på med mina kort...ojoj, undrar hur många hundra vi pratar om... =/  Men det blir ju bra när det väl är gjort! Sedan blir det målning, har inte hunnit med att måla byrån. Men det får ta den tid det tar. =) 

Man blir ju sååå tårögd när man går igenom vissa kort, då mest på min far. Men sen får man glädje tårar när man ser bilder som säger så mycket...  Som alla bilder på mina tjejer... Jag tar hellre 100 för mycket än tvärtom.


 
Här är min lilla Jennifer 9 April 2005.


På onsdag blir det bvc för vägning och dessutom ska Tilda få en spruta... =/  
På torsdag kommer syster Yster hit och är med oss hela dagen!! Hon är ju hemma nu på dagarna med havandeskapspenning. Snart kommer den lill* och jag blir moster!!! TJOHO!! =))

Nä, nu ska jag snart ta och börja med maten, men nu först ska jag lägga pussel med tjejerna!

KRAM KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0