Prinsessornas mamma -


Många tankar...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-28 klockan: 10:10:35


...kring allt som händer omkring en...

Vid denna tiden förra året, var jag världens lyckligaste... Jag hade en liten prinsessa som var stolt stora syster till lilla Tilda som nästan var 2 månader. Min familj mådde bra och jag hade precis fyllt 30, vilket firades i Stockholm...

Vi firade pappa på hans 58-års dag och dagarna flöt på här hemma. Jag älskar ju att vara hemma med barnen, och pappa var nog här varje dag! =) 

Men allt kan ändras på nån minut och min värld raserades en dag i September...  Jag har så mycket känslor inom mig...dels för hur allt gick till innan min pappa gick bort, men mest för saknaden av han. Jag tänker på honom vareviga dag, och saknaden gör ont... Vill bara ha han här igen... Han tog med sig en stor del av mitt hjärta då han hastigt vart tvungen att lämna oss...

Snälla, ta hand om varandra, allt kan faktiskt hända å en sekund...på en sekund kan man gå från världens lyckligaste till en som ständigt saknar och gråter i hjärtat.

Sätter in en bild på en månad gammal Tilda, från en tid då jag var världens lyckligaste!






Missförstå mig inte, jag är jätte lycklig - jag har två underbara flickor och en underbar och stor familj, men när någon nära går bort, försvinner en stor del av dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0