Prinsessornas mamma -


Lite bilder...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-28 klockan: 10:47:57


...tjejerna sitter och dricker varsin festis så jag passar på att sätta in lite bilder som jag lovat...



Här har jag lyckats få med alla...dock tittar alla bort...hihihi.



Tilda klättermus!



Ottilia klättermus! =)




Till Alicia!
Jag lovade att visa dig bilden då du gör den "roliga" minen som jag skrattade så mycket åt.
Jag blir så glad när jag tittar på denna bild och skrattar varje gång! =)




Min stora prinsessa!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, Alicia har kollat på bilden och hon skrattade också. Vilka fina bilder du får till! Ha det bra vännen, kram!

2008-08-28 @ 13:16:34
Postat av: Kusin Sandra

haha! fina bilder på tjejerna :D Hoppas ni har det bra i Dorro. Jag har det iaf bra i Umeå, är nervös som bara den, börjar skolan imorgon...

Kul att du oxå hitta till min blogg :D

Kram

2008-08-28 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0