Prinsessornas mamma -


Idag kommer Björnen...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-28 klockan: 10:25:56


...min store bror Björn alltså... ;)

Så himla kul att få spendera några dagar med honom och hans familj! Som snart går från 3 till 4! ;)
Tråkigt med regn, men då kan man passa på att mysa inne tillsammans, spela spel eller titta på en familjefilm.

Imorgon blir det nog tacos för hela slanten, enkelt men oj så gott. En favvo-rätt!
Sen blir det nog tårta i helgen då både jag och brorsan fyllt år här i Augusti.

På lördag far ju gubben till skogs...min egen lilla skogsmulle! ;)

Åhhh, jag väntar ju med spänning varje dag...nu får syrran ta och "kläcka ur sig" den lill* i magen!! =)

Nä, nu vill tjejerna busa med mamma!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0