Prinsessornas mamma -


En utflykt till Ö-sund...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-24 klockan: 09:20:26


...gjordes igår tillsammans med goa Sandra!!
Barnen och gubbarna spenderade dagen hemma, vi  tog det lugnt och shoppade i lugn takt samt intog en super god lunch på Kina-restaurang!
Detta gör vi om!! ;)

Idag ser det ut att bli fint väder igen, så vi ska nog besöka en lekpark idag!

På torsdag kommer brosan med familj, vad jag saknar honom!! Ska bli så skoj att få umgås med han i några dagar. Och då slipper jag vara ensam hela veckan då gubben far och jagar skogens konung. Kanon!!
Får se vad man hittar på, men ibland är det skönast att bara vara hemma och umgås. Men jag skulle vilja vinna över brorsan i en runda mini-golf! ;)

Lilla vilda Tilda är vaken, men stora syster Jennifer och pappa sover.
Ska ta och göra iordning lite frukost, får se om kaffe-doften väcker gubben till liv...hihi

Kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart vi ska göra om det vännen, många gånger! Kram!

2008-08-24 @ 23:04:34
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hallåj!

Passa på att läsa igenom min blogg nu och ställa några frågor eftersom jag har frågestund, som slutar imrn klockan12 (:

går bra att ställa frågor ändå oxå om du inte hinner ;D

2008-08-25 @ 01:20:03
URL: http://saabiina.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0