Prinsessornas mamma -


Björnen sover...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-30 klockan: 09:13:51


...ändå tills nu! Brorsan var sist upp idag, och har precis stigit upp. Fast han ser ut att sova ändå...haha. Inte lätt att sova med tre barn i huset.. Fast Jennifer gick upp då gubben for till skogs, men somnade om, så hon är väl sist då kan man säga... =)

Idag hoppas jag på uppehåll så man kan vara ute. Vi ska in och tippa lite, se om man har lite tur. Brorsan är sugen på att fara till badhuset, får se hur det blir senare...

Igår åt vi tacos, jädrans så gott! Så jag längtar till lunchen då det blir till att äta resterna!! ;)

En rolig sak är ju att jag slipper vara den tjockaste ibland oss nu...hihi. För nu är både syrran och brorsans tjej fetare än mig...hihihi. (OBS! Är ju lite ironisk, dom är ju båda gravida)  Men det är ju bara att njuta för det lär ju ändras rätt snart... då blir dom smala och jag tjockast igen... ;)

Gubben for ju imorse, och det är jobbigt. Det känns ju rätt ok då brorsan med familj är här, men sen...tycker inte om att vara ensam. =(    

Nä, dags att spela lite spel med Björnen! =)

KRAM




Kommentarer
Postat av: Kia

Roligt att du har din bror hos dig! Hörde Micke träffat dem på badhuset idag! (jag, Elina och mamma var i Ström medans.) Du behlver inte känna dej tjock. Jag finns ju oxå! ; Kram hela dan

2008-08-30 @ 21:46:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0