Tis 2 Oktober 2007

Det gör ont...

...i mig... saknar dig så mycket pappa!! Får post till dig, och vissa saker är så jobbiga att läsa. Som ditt dödsfallsintyg... =(
Kan fortfarande inte fatta att du är borta... att du inte kommer att finnas här för mig.

Tjejerna växer och mår bara bra, Jennifer frågar efter dig. Hon ser dig på kortet varje dag, och jag vill att hon ska minnas dig! Ska tala om för henne vilken underbar morfar du är!! Hon avgudade dig, och blev överlycklig varje gång du kom förbi!

Saknar dina besök på luncherna...saknar dina samtal bara för att höra hur jag mådde...saknar dina skämt och dina eviga kommentarer om någon fotbollsmatch eller liknande...hihi. Även fast jag inte alltid fattade, så kunde vi snacka om det länge... saknar DIG!!!!

Älskar dig pappa - min hjälte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0