Stenen på väg...

Tors 22 maj 12:59



...eller i alla fall skissen... Hoppas den blir fin. Till slut lyckades alla syskon komma överens vad det skulle stå... Men man har ju ingen aning om sånt här, skulle ju vilja tala om för hela världen vilken fin och underbar människa du var, men så stor sten skulle bara se dumt ut.... =)

Jennifer, Tilda och jag gick in på byn idag, och Jennifer gick hela vägen dit själv. Hon styrde sin lilla dockvagn! =)  Sen insåg vi att vi inte skulle hinna hem till Inges lunch, så då fick vi åka hem med honom!

Hoppas du vet vad som ska hända i början av nästa månad, för jag vill verkligen att du på nåt sätt finns där med mig....

Jag är stolt över att vara din dotter! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0