Sön 23 September 2007



 
Min älskade pappa - min hjälte - har ryckts ifrån mig...
Det går inte att förklara hur ont det gör inom mig, kan inte fatta att han aldrig kommer tillbaka... Det gick så fort, jag fick inte chansen att ta farväl. Världens snällaste människa, ställde alltid upp. Varför????? Varför tog DU min pappa? Han var inte redo, han hade sååå mycket att se fram emot, och JAG är inte redo att förlora min hjälte.


PAPPA!

Jag saknar dig så mycket, vill att du ska komma tillbaka till mig, så jag får krama dig, känna lukten av dig, och tala om för dig hur mycket jag älskar dig....
Hoppas du tittar till oss ibland, vaka över mina barn, så syns vi senare, i Nangijala.
Jag älskar dig - nu och för alltid!

Sov gott pappa - min hjälte


R*I*P 1949-2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0