Min pappa...

Tis 29 jan 08:12



...jag saknar dig.

Igår kväll kunde jag inte somna...tänkte på dig...tårarna rann... så låg jag länge.
Drömde sedan om dig, och naturligtvis lyckas jag "rädda" dig och du fick stanna hos mig. Vaknar än en gång upp till den smärtsamma verkligheten...du är borta.

Gråter

Jag längtar till våren/sommaren, då jag kan börja och göra fint nere hos dig. Och då får du äntligen en sten!!

Tjejerna växer och är friska nu, hoppas att Jennifer klarar sig nu då hon är på dagis denna vecka. Ikväll ska jag testa vattengympa, fick förslaget från Ingrid.

Jag är så glad att jag har syrran din (Ingrid) kvar här. Hon finns där för mig, och det känns jätte bra. Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra...

Jag saknar dig mer än vad jag kan förklara med ord, vill bara få krama dig...höra dig skratta. Jag älskar dig av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0