Lör 29 September 2007


HUr svårt är det inte att välja ut de kläder du ska ha till din begravning... Men nu har vi lämnat iväg de kläder vi tyckte om, och du kommer att bli jätte fin. Dock glömde vi slipsen, så jag måste hem till dig och hämta den. Det är jobbigt att fara dit, just för att det känns som om du ska komma in genom dörren när som helst. VILL att du ska komma tillbaka pappa... det är så mycket jag vill säga dig, så mycket jag vill att du ska dela med mig och familjen. Jag saknar dig så det gör ont...
Har i veckan talat med sköterskan här i Dorotea som tog hand om dig den dagen... Och sköterskan i Lycksele... Nu vet jag lite om vad som hände innan du lämnade denna värld. Och det smärtar mig att jag inte fick vara vid din sida... Jag drömmer om det varje natt, att jag får samtalet från sjuksugan, och får spendera de sista timmarna hos dig... Men vaknar alltid till samma smärstamma situation, du finns inte kvar och du var ensam...

Jag tänker på dig var eviga minut, och jag saknar dig. Jennifer var lite bekymrad häromdagen, hon sa att du var ledsen uppe bland änglarna för du har ju inga vingar och kan inte flyga...

Hoppas du någon gång på något sätt kan tala om för mig hur du mår, och att du vet hur mycket jag älskar dig. Tack för ALLT du gett mig under dessa år, du har varit, och ÄR, världens bästa pappa. Tack för att du alltid ställde upp för mig och mina barn. Tack för att du gjorde mig till den jag är idag. Tack för att du var min pappa - min hjälte

Älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0