Kommer du...

Fre 7 dec 2007 12:27



...att närvara på Tildas dop? Jag vill så gärna att du finns där med oss, Tildas morfar, när hon döps...

Pratade igår med din gamla arbetskamrat  och vän, Robban. Han tackade för korten jag skickade till honom, och han talade om hur ledsen han var att  han inte kunde närvara på din begravning. Han saknar dig och ångrar att han inte kom och hälsade på...ni hade ju planerat det, han hade sett fram emot det.

Jag försöker verkligen att tänka att allt som händer har en mening...men snälla, vad var meningen med att ta dig ifrån mig nu?????? Och varför fick jag inte vara med dig på slutet? Det kommer jag aldrig att förstå, och jag kommer aldrig att kunna sluta tänka på det. Det sliter sönder mitt hjärta, och saknaden är så enorm, vill bara skrika ut!

Det allra sista vi sa till varandra på teleonen;

-"krya på dig nu pappa"
-"ja, jag ska försöka i alla fall. Puss & Kram"
-"Puss & Kram! Hej då".....

Om jag bara vetat att du var så sjuk... AAAAAAAAAAAAAAAA!! Skrikandes

Jag älskar dig pappa - du fattas mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0