Julafton utan dig pappa...

Ons 26 dec 2007 12:25



...och den passerade som vilken dag som helst. Tankarna var ofta hos dig, och jag tänkte många ggr att om du varit här hade du skrattat eller då hade du sagt så...osv. Det var inte alls som det brukade vara, men Jennifer mådde gott i alla fall, oj så mycket julklappar hon fick...på slutet hade hon inte tid att öppna de sista... =)  Hon fick bl a ett trumset, ett zoo, Dora data-spel med tillhörande mus, leklera med tillbehör, ett helt kök med massor av tillbehör, nalle, dockor, barbie klätterställning. m.m. Och så julklappen från dig! ;)
Hon var överlycklig då hon fick hjälpa tomten att dela ut paketen, hon strålade hela hon.

Vi var ju ner till dig under dagen oxå, och tände några ljus...
Känna att du är med oss...

Saknaden pappa, är så jobbig...luktade på din tröja nyss och tårarna kommer på en gång... Det är så orättvist...Vill ha dig här!! Vill höra ditt skratt... Ibland kommer känslan up i mig att det kan bara inte vara sant, du får inte vara borta!! Men jag slungas ju till av sanningen att det verkligen är så, att mitt liv måste fortsätta utan min älskade pappa. Min hjälte.... 

Jag älskar dig pappa - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0