I natt...

Tors 10 jan 11:04



...var du med i en dröm...men jag minns den knappt. Det var något med att du skulle åka hem, men ville inte åka än för att du ville träffa alla lite mer först...  konstig dröm.

Igår ramade jag in det fina kollaget av dig, ska hitta nån fin plats att hänga den på! Kortet på dig som stod på kistan står på en hylla i köket så jag ser den varje dag!

Jag saknar dig så mycket... vad var det för mening med detta? FATTAR INTE!! Jag var inte redo att förlora dig, trodde ju att jag skulle få ha dig minst 30 år till hos mig! 30 ÅR!!!! Då hade du fått vara med och sett mina tjejers uppväxt, och kanske även deras barn?? .... Men mest av allt, så hade jag fått ha min älskade pappa hos mig...min hjälte...min trygghet. Känner mig lite som ett litet barn ibland, då jag sitter och gråter...men jag är 30 och fick så många underbara år med dig.

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0