Hej min fina pappa...

Fre 29 feb 19:20



...det var länge sen jag skrev till dig... saknar dig så enormt. Kvällarna är jobbigast då jag alltid tänker på dig som mest då alla somnat...

Var på Kjells begravning...tungt. Jätte jobbigt att han är borta, men då jag satt där så bad jag honom att ta hand om dig. Och jag tror nog att ni sitter där uppe och snackar sport och fiske! ;) 
På slutet av begravningen villa jag bara hem...hem och krama mina tjejer... kändes nästan som om jag skulle kvävas... Vill aldrig vara utan mina tjejer!!

Jennifer undrade idag varför du inte kommer och hälsar på... jag svarade att du dog och blev en ängel, och kan inte komma hit. Då svarade hon; "men mamma, då jag oxå blir en ängel och får vingar, då ska jag fara upp och hälsa på han"...  mammas prinsessa.

Jag kan ibland fortfarande inte fatta att du aldrig kommer hit...att jag aldrig mer får krama dig... pappa, kom tillbaka!!  Jag orkar inte, vill att det ska vara som förut. Vill träffa dig varje dag, vill se ditt glada ansikte. Vill höra Jennifers glada stämma då du kommer; Moffa!!    Vill bara ha min pappa tillbaka...

Gråter
Jag älskar dig så mycket, du finns för alltid i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0