Gjorde fint...

Mån 22 okt 2007 13:21



...hos dig igår... Eller finare. Alla blommor har hållt bra länge, men nu var det dags att plocka lite. Tände ett nytt ljus i lyktan, dock lös det andra fortfarande! =) 
Tog Jennifer på dagis idag! Hon var lite kinkig och blygen, så jag stannade med henne idag. Vi gick hem vid 12.00 och då somnade hon i vagnen... Kul att hon får leka av sig lite. Hon pratade om dig igår...sa att du nog kommer snart. Fast nu är du hos änglarna... Lill-gumman...

Saknaden efter dig pappa är så stor och smärtsam... jag har haft magvärken i flera veckor, ser gravid ut... =/  Jag tänker på dig hela tiden, i nästan vad jag än gör, önskade jag att du fick vara med och dela det med mig. Och nu är det snart dags att döpa lilla Tilda, men det kommer inte vara sig likt... Fast du är ju alltid med mig i hjärtat och i tankarna, så på det viset kommer du närvara på hennes dop. Jag hoppas du sitter där uppe och vakar över oss.

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0