Prinsessornas mamma -


Pigg som en mört....

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-05-09 klockan: 10:48:19



...nä, det är jag inte.

Men vad gör det när man vaknar till ett leende från sitt lilla charmtroll,
som är hungrig, klockan 4 på morgonen? =)




Det tar vi igen när vi blir gammal!

Idag måste jag ut i det vackra vädret, se om det går att kratta klart på gården.


Funderar även på att ta lite kort på alla barnen tillsammans,
men det beror ju på hur samarbetsvilliga dom är! ;)


KRAM


Kommentarer
Postat av: Nadja

Stort grattis till prinsen! Vad roligt att vi fick på samma datum! Fick ni i Lycksele eller blev det i Umeå? Trodde jag skulle se er på BB, men icket:)



Hoppas allt går bra för er iaf, vi lär väl ses mycket på BVC framöver! Vi kanske kan ta en promenad någon dag också om du känner för det och inte har för ont efter snittet?:)



Kram

2010-05-09 @ 18:21:12
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Vilken lite sötis!

Nu längtar jag jätte mycket till vårt lill troll kommer ut!

Han är lik sina systrar! och sin pappa!

Hoppas ni mår bra allihopa!

Kram

2010-05-10 @ 09:18:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nadja

Absolut ska du se till att vila ordentligt så såret får läka först. Sen får vi väl hoppas på finare väder än idag så får vi ta oss en promenad:)

Kram

2010-05-10 @ 13:16:34
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0