Prinsessornas mamma -


Sol

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-03-04 klockan: 10:25:50

Vilken underbart härlig dag!!
Ska snart bege oss ut på en liten promenad, men först tänkte jag visa några bilder jag tog här på morgonen.

Blev inte som jag tänkt mig, men det gäller att passa på när barnen vill vara med... ;)


 Tilda




Jennifer





Torra tår på Tilda.
Hon är så glad över att på det nya gipset så är hennes tår framme! =)
Ville att jag skulle fota det!




Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

vad tråkigt att de går trögt med barnvagnsletandet. vad letar ni efter? nån speciell?

finns det ingen barnvagnsbutik som rear ut 2009 års modeller just nu i närheten? typ babytravels singelvagn har jag för mig är helt OK pris på, med rea iaf. hoppas det går bra för er :)

2010-03-06 @ 17:35:11
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

jaha okej. men sätt ut en annons vetja :) eller gå o titta på loppisar om tiden o orken finns ;)

ingen bekant som har nån att låna? hoppas det löser sig!

2010-03-07 @ 11:10:13
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Hej min älskade dotter, och mina småflickor och den lilla i magen. Saknar er så mycket.Älskar er så mycket. Många kramar från mamma/mormor

Låva att ni är rädda om varandra

2010-03-07 @ 15:42:49
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

hur använder ni overallen? som regnoverall, alltiallo-overall på höst/vår eller vinteroverall?



Spännande. Blir det planerat kejsarsnitt den här gången också?

2010-03-09 @ 21:18:25
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0