Prinsessornas mamma -


En rolig grej...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-28 klockan: 12:08:17

Hittade denna utmaningen!

Och blev ju tvungen att testa... ;)



Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note. Byt ut svaren till dina egna!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Tagga ett par personer


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Duktigt! Du hittade på något till slut! ;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Idag har jag städ o tvätt dag.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Bra!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Måndag eller tisdag skulle jag tro.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Älskar er älskling!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Ni får komma efter sex.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Ja, jag har med mig Benjamin.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Det var trist att åka igen, men vi kommer snart tillbaka =)

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Tack min älskade dotter.

Så nu utmanar jag alla som har lust att testa.
Vissa svar kan verkligen bli hur tokiga som helst! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så du skulle säga bra om jag blev påkörd av en buss, schysst! Haha.

Om jag inte hört av mig på länge så beror det på att jag lyckats låsa min telefon...väntar nu på att få en PUK-kod hemskickad så att jag kan låsa upp den igen :) Jag hade världens otursvecka hela förra veckan!

2009-09-28 @ 14:20:24
Postat av: E

vad gör du då ? :)

2009-10-02 @ 15:21:10
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

Hej, är allt bra?

2009-10-05 @ 19:53:35
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0