Prinsessornas mamma -


Badkalas med 8 valpar

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-06 klockan: 09:00:46


Igår kväll for jag och tjejerna hem till min faster Ingrid för att hälsa på,
det var jätte skönt, ville inte sitta hemma och tänka så mycket...

Det var bad dags för alla deras valpar, 8 stycken för att vara exakt! =)



Kortet är taget av husse/matte


Tjejerna tyckte det var jätte skoj, Tilda studerade,
Jennifer fick sätta på deras halsband, och jag fick jobbet att torka dom. =)
Även mamma Samba fick sig ett uppfräschande bad, och sen var det blöt-kalas överallt! hihihi


Nu är det 3 stycken kvar som behöver hitta en ny matte/husse,
så är du sugen eller känner du någon, så maila mig!!
Kika in här så ser du hur både mamman och pappan ser ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-09-07 @ 19:08:10
Postat av: Therese - Lurans blogg

Grattis till ert växande mirakel, kul att vår gata bli fylld med barn :-) Hoppas bara att du mår bättre än vad jag gör... Kram!

2009-09-08 @ 07:52:48
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0