Prinsessornas mamma -


Snart helg...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-11-26 klockan: 10:23:38


...och ikväll kommer gubben hem!

Igår for jag upp på blomstern för en myskväll.
Dock hade jag tjejerna med mig, så mys vet jag inte om det blev.
Det gällde att hålla reda på mina busfrön, för vart man än vänder sig,
står där något som kan gå sönder och tömma min plånbok. =/
Men dom var snälla, Jennifer ville ha soppa och stod snällt och åt.
Jag köpte tio rosor, stora och fina, för endast 100:-!!!
Jag älskar rosor, och hade jag råd hade jag köpt en bukett varje vecka för att ställa på bordet.
Så fint och doftar underbart! =)

Idag när jag läste min mail såg jag även att jag vunnit en kokbok på agas blogg. Va skoj!!
Dock hade dom 5 böcker i utlottningen och fyra var med i tävlingen, så det var inte direkt någon dragning... hihi.
Men jätte kul att vinna, nu ska det bli baka av!

Idag blir det nog lite bak för mig och tjejerna.
Jennifer ville baka kanelbullar, så vi får nog sikta in oss på det. ;)
Eller om vi hittar något smaskigt recept i kokboken! ;)




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

hi hi gratis till dig med - även ajg vann ju en ser jag, attans så vi ska baka på vår gata nu ;-) Kram

2009-11-26 @ 11:16:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0