Prinsessornas mamma -


Fint besök

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-11-17 klockan: 11:43:05


På fredag väntas fin besök, och det är min älskade mamma som kommer hit och hälsar på!!
Som jag längtar!!

Det är ruskigt dåligt med uppdatering, och lite beror det på att jag är sååå trött,
samt att jag tycker det är så tråkigt att inte kunna göra inlägg med bilder i. =(
Min kamera är inte samarbetsvillig, så jag ska försöka låna en kamera för att ta lite nya bilder! =)

Fast bilder tar jag ju, även om detta inte blir så fina som jag vill ha dom.
Men det är ju minnen!!

En Tilda som precis ätit middag

 

 



Jennifer valde denna bilden själv, hon ville att jag skulle fota henne då hon låg ner. =)



Tog fram videokameran härom dagen och kollade på filmer från då Jennifer var liten på BB,
första tiden hemma, Jennifers dop,  m m ...jisses vad fort tiden går.
Och snart har jag en liten till... Åh vad jag älskar mina barn, det är verkligen livet.


Nä, nu ska jag ta och fixa inköpslista och fara handla innan jag ska hämta hem mina små prinsessor!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hm..läser ditt inlägg, får man vara nyfiken och fråga, ska du ha en liten till? Kram

2009-11-19 @ 13:25:40
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0