Prinsessornas mamma -


Min första arbetslösa vecka...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-05-22 klockan: 15:14:58


...gick ju hur bra som helst!

Började smått med en måndag och tisdag där jag fixade papper hit och dit, så som man måste då man blir arbetslös.
Sedan på onsdag fick jag ju jobba!! JIPPI!! Vilken lycka att få jobba där man trivs, och jag hoppas att det blir många fler dagar där!

Igår var ju gubben ledig så han sysselsatte barnn medans jag städade hela förmiddagen.
Idag är min skogsmulle i Raja och fixar. =)
Jag och tjejerna tog sovmorgon, och lilla vilda Tilda vägrar att sova lunch! =)
Får väl se hur länge hon orkar hålla sig vaken.
Lilla godingen kom just och ville krypa upp i knät och goa, så tröttheten börjar nog komma fram... ;)

Jennifer har sååå mycket spring i benen, vill helst ha något att göra hela tiden just nu...
Men just nu tar hon det lite lugnare och målar lite.
Tidigare idag gjorde vi lite pyssel, bl a så gjorde Jennifer ett födelsedags kort till faster som fyller år imorgon! =)

Nu är det dags att förbereda middagen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0