Prinsessornas mamma -


Hammock

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-05-13 klockan: 13:22:22


...spanar vidare efter utemöbler, men det lutar åt en grupp från Halens.
Till den har dom så snygg hammock.
Jag minns hammocken som min mammas farmor hade, det var sååå skönt att sitta/ligga i den...
Skulle faktiskt kunna tänka mig en sån här:



Jag har inte bestämt mig om jag vill ha svarta eller vita möbler...svårt.
Men gubben får lägga avgörandet... ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååhh jag älskar hammockar så ni kan väl köpa en så kan jag komma och vila i den medan barnen leker, fast då skulle vi ju haft var sin förstås :)

2009-05-13 @ 15:11:11
Postat av: Emma

Hammockar är så gemytligt :) Vi körde på en vit grupp då allt damm & pollen sätter sig så lätt på svart, vill gärna bli lager av smuts på svarta utemöbler även om svart är så snyggt! :)



Kramis

2009-05-18 @ 10:47:06
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0