Prinsessornas mamma -


Efterlysning av bröllopsbilder

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-05-22 klockan: 15:35:37

Jag har en liten efterlysning, och den gäller alla som var på vårat bröllop.
Ni som fotograferade....har ni möjligtvis kort på min pappa?
Allra helst söker jag kort då jag och pappa går in i kyrkan... (men är intresserade av alla från bröllopet)

Snälla, kan ni kika efter och har ni får ni jätte gärna maila över dom till mig;

[email protected]

TACK



Ps. Ni får ju hemskt gärna maila alla bilder från bröllopet om jag inte redan fått dom! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, tycker du att Nova är lik mig? Tack, du är den första som säger det faktiskt. Alla säger att hon är pappa upp i dan. :) Jag tycker själv att hon är väldigt lik Mille (& hans pappa) både som barn & nu.



Vad kul att du har fått jobba lite på dagis :)



Kramis

2009-05-22 @ 23:11:51
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0