Prinsessornas mamma -


VAB

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-01-26 klockan: 10:45:57

Ja, är hemma med vilda Tilda idag då febern fortfarande finns...
Fast i morse var det "bara" 38 grader, men vågar inte tro än att det är över...
Hon är i alla fall mycket mycket piggare idag, hon är inte lika "mammig", och äter faktiskt lite.
Hon har ju dessa tre dagar som gått, inte ätit nått, men druckit desto mer.

Idag blir det då bara att ladda om, ta det lugnt och mysa.

Ska försöka pyssla lite med några saker jag har funderat på, får se vad det blir! =)



Kommentarer
Postat av: Therese

Stackaren, hoppas hon är piggare nu. Så synd om de små då de är sjuka, önskar man kunde ta deras onda. Så fort det går när ni sätter igång, själv tycker jag mitt kök och hall närmast är ett evighetsprojekt, men innan Svea fyller år tänkte jag försöka få det klart iaf.



Kram till er uppåt gatan!

2009-01-26 @ 20:48:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0