Prinsessornas mamma -


Värmande och glädjande ord!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-08-13 klockan: 09:24:26

Åh va lycklig jag blir!
Har från flera olika håll fått jätte fina värmande ord efter att jag jobbat på förskolan.
Och gud vad det värmer och får mitt hjärta att hoppa av glädje.
Jag har inte mått så bra på evigheter som jag gjorde de två veckorna.
Att få jobba med barn ger mig så otroligt mycket,
 och jag kunde knappt vänta tills nästa arbetsdag skulle börja! =)

TACK
alla ni som gett mig alla fina ord!
Ser fram emot nästa gång jag får jobba!




Kommentarer
Postat av: Chi

Det är människor som du som ska jobba med barn, människor som verkligen tycker om barn och vill vidareutveckla dem.

Kramis!

2009-08-13 @ 10:21:41
URL: http://www.metrobloggen.se/huahua
Postat av: Chi

Blir det bruna bönor i dag kanske? fnissar

2009-08-13 @ 12:07:46
URL: http://www.metrobloggen.se/huahua
Postat av: Anonym

Uj, hoppas att Tilda kryar på sig ordentligt nu...så ni kan åka upp i helgen! Har sagt till gubben att vi MÅSTE hälsa på er där nå´n gång! Vi åker till Borgafjäll, då snickarn ska hjälpa min pappa & Ankan å bygga altan på stugan deras. Om vi kommer iväg i vettig tid på söndag kanske vi hör av oss å kolalr om ni är kvar! :) Klart vi måste styra upp nå´t snart! Hoppas att din karl får komma hem i vettig tid ikväll å att Ni får en trevlig helg! Kram

2009-08-13 @ 17:28:33
Postat av: Erika

Jaou, det var visst jag som var anonym!

2009-08-13 @ 19:00:14
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0