Prinsessornas mamma -


Tilda vilda är inte vild idag...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-08-12 klockan: 18:04:37

Måndag och tisdag var jag hemma med tjejerna för att dom var så hängiga.
Men igår tyckte jag att dom verkade bättre, så idag fick dom gå på dagis.
Själv var jag hemma för jag mådde inte alls bra... =(

Men när jag sedan hämtar tjejerna på dagis känner jag hur varm Tilda är.
Hemma tar jag tempen och hon har då 39,4

Hon har i stort sett sovit sen vi kom hem....=(  
Har precis tagit tempen igen och hon har nu 39.8
Min älskade lilla tjej, så jobbigt när dom små är sjuk.





Svärmor kom precis över med färska jordgubbar som vi mumsar på!
Nu ska jag mysa mig ner i soffan med Tilda, medans Jennifer busar med grannen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0