Prinsessornas mamma -


Inga kommentarer?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-08-16 klockan: 21:20:22


 


Kom igen nu, nog måste ni ha något att säga om mitt förra inlägg/artikeln?

Jag blir så fruktansvärt arg och ledsen när jag läser den,
för hur enkelt hade det inte varit att räddat pappas liv??
Jag hoppas att någon tar i med hårdhandskarna nu,
så det blir en ändring, för så här ska det INTE gå till!

Jag vill vara säker på att när jag går ner på sjukstugan så ska jag få hjälp.
Hade min pappa kommit in med en bruten fot eller något annat synligt hade han fått hjälp direkt,
(eller man kan ju börja undra)
men personen kan ju vara ännu sjukare inombords än den med synliga skador.

Jag tänker inte diskutera mer om detta, för jag blir bara så ledsen,
jag får aldrig tillbaka min pappa,
men jag hoppas att det aldrig händer någon annan.

Sköt om er, och stå på er med eran rätt att få vård/hjälp!

Kram




Saknar dig älskade
PAPPA



Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Sv: Oj, tack så jättemycket!

Ja, den är verklien bäst den kameran. Älskar den så!

Söta små tjejer du har :)

Kram, Sofia

2009-08-17 @ 14:57:54
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Kia

Ja, de kom med på radion med. Hoppas att de "tar skruv" på saken nu.. Som sagt. De måste börja se över sina rutiner inom sjukvården.

Jag köpte min skiva med en tidning. Men de finns massor av sådana träningsdvd att beställa.

Ska kika runt lite själv å se om jag får tag på några! Alltid bra att ha hemma. Då man inte känner att man har möjlighet att åka till gymmet!



Stor kram på dej!

2009-08-18 @ 08:11:49
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0