Prinsessornas mamma -


Aj...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-08-14 klockan: 08:22:25

...idag har jag mega ont...
Det går från axel til axel, från nacken och ner i ryggraden....
Har inte kunnat sova i natt. =(
Vad tusan är det som spökar???



Tilda är bättre! =)
Ingen feber, och idag verkar hon vara piggelin.
Fast hon har vaknat flera ggr i natt och varit ledsen, så jag var rädd att något mer var på gång.
Men nu ska hon få ta igen sig hela helgen, och bli Vilda Tilda igen! ;)

Jennifer mår oxå bra, hon och jag pysslade igår i massor.
Det var jätte skoj, Tilda målade medans, och det var hon nöjd med. =)



Idag är det inte vilken dag som helst heller, det är min älskade mammas födelsedag!!

GRATTIS MAMMA!

Min bilder

(Denna bild gick väl bra mamma, den är så liten så ingen ser dig knappt...hihi)

Hoppas du får en underbar dag, önskade att jag kunde dela den med dig.
Du är bäst, älskar dig så otroligt mycket!!


Kommentarer
Postat av: Chi

Grattis på födelsedagen till Pärlans "mormor" önskar Tyson.

2009-08-14 @ 10:48:08
URL: http://www.metrobloggen.se/huahua
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hoppas du kryar på dig och slipper det onda. Jag och svea har haft finbesök av din äldsta prinsessa idag :-) Kram kram

2009-08-14 @ 19:54:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Nu serru har jag lagt in lite bilder på våran dräng:) Så nu har du något att kika in:)



Måste passa på att gratulera (i efterskott) till eran 3:dje bröllopsdag:) Augusti är en härlig tid;)

2009-08-14 @ 22:19:11
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0