Prinsessornas mamma -


Till nästa sommar...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-13 klockan: 10:06:38



...är det ju en evighet!... ;(


Nästa sommar blir den första på många år som man "bara" är ledig 4 veckor.  =(
Börjar ju jobba i slutet av Oktober, och jag får panik och värsta ångesten bara jag tänker på det.
Fasen, låt mig vinna på Lotto ikväll så jag får vara hemma med mina barn ett tag till!!!

Men jag längtar dock till jul, det är den absolut bästa högtiden på året!
Vi ska i år fira den i Stockholm hemma hos mamma!
Ska bli så mysigt, och tänk att få gå på mellandagsrea där?!!! WIIIE! =)

Nä, nu ska jvi börja fixa iordning det mesta här hemma, vi ska ju på kalas efter Tildas sovning idag!!

Ha en bra lördag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Marita

Hur har det gått med att du ville jobba deltid?

2008-09-15 @ 08:05:24
Postat av: Bea

Svar till Marita:

Jag får börja på 75% tack och lov! =)

Alltid något...

2008-09-15 @ 09:14:49
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Marita

Va bra för dom kan inte neka dej. Bara fånigt att försöka.

2008-09-15 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0