Prinsessornas mamma -


Raderade bilder....!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-24 klockan: 07:44:29


...igår gjorde jag något som jag var rädd för att det någonsin skulle hända.
 Alla mina kort betyder så jädrans mycket för mig, vem kan ersätta alla kort på mina flickor, när dom var små???
Men jag lyckades på nåt j*vla sätt att radera en hel mapp med kort... ;(
Och jag är ingen super stjärna på tekniken....hittar i alla fall inte åt dom!!!
Jag satt uppe bra länge igår, men sen vaknade lilla Tilda och var ledsen.
Och hon har vaknat jätte många ggr i natt... 
En liten förskylning har dykt upp eller kanske tänder?

Idag bär det i alla fall väg till Sundsvall! Yes!!
Vi far vid sov tid för Tilda, så går tiden fort för henne! =)
Så nedrans skönt, och vi ska stanna tills på fredag, och som pricken över i:t,
så kommer mamma hit på fredag kväll!!

Nä, dags för välling till Tilda, Jennifer sover!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Man kan göra en systemåterställning i datorn, att du backar tiden till dagen innan du råkade radera dom, så kanske mappen är kvar? :)

2008-10-01 @ 16:59:16
URL: http://isaidbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0