Prinsessornas mamma -


På tal om bebisar...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-11 klockan: 13:19:15




En stolt Jennifer till en nästan nykläckt liten Tilda...



...så har jag fortfarande inte blivit moster... =)
Men jag har fått äran att spendera lite av förmiddagen med mina kära grannar!
Fick jätte god blåbärspaj, och barnen smockade i sig en och en annan kaka... ;)
Supernice att kunna träffas, vi bor ju faktiskt så nära varandra, och ändå är det första gången jag var in till C... =/ 
SKÄMS på mig!!

Nu sover Tilda, hon har sovit jätte dåligt i natt oxå, vet inte vad det är som spökar... =(
Jennifer målar, hon fick upp "suget" hos grannen... =)

Jag ska egentligen göra så mycket, men jag hamnade här...
Fast lite vila måste man väl få? ;)
Ska ju faktiskt på aerobics ikväll... hihi.

Ha en bra dag på er, nyp i rumpan!

KRAM



Kommentarer
Postat av: Therese

Ett stort tack för idag själv, var verkligen trevligt att träffas, så det måste vi definitivt göra om :-) Ja, visst blir man avis, skulle också ha det nyrenoverat... men det är bara att gilla läget, å den som inte gillar hur man har det kan ju alltid komma å städa åt en ;-P hi, hi. Svea sov mer än en timme i vagnen, rekord för att vara henne, måste ha varit tröttande att se de stora prinsessorna busa och äta kakor :-)Sköt om er och skutta lite för mig med på arobicen!Kram kram

2008-09-11 @ 14:30:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad kallas typsnittet, som du har använt på bilden?

2008-09-13 @ 08:15:39
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0