Prinsessornas mamma -


2 says to go....

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-10-25 klockan: 09:11:11


...snart är det dags....

På måndag börjar jag jobba.
Tjejerna börjar dagis och kommer att vara där 06,30-14,15 varje dag.
Skönt att det blir två timmar mindre varje dag, dom är nog slut efter en dag på dagis.

Denna vecka väntar mycket annat oxå, och jag har nog aldrig haft sådan orolig mage... =(
Men jag hoppas jag kan säga i slutet av veckan, att det är äntligen över...
Snälla ni - håll tummarna för mig!! =/

Idag blir det bara mys!
Ska fixa på tomten och bron. Ska se vad jag kan hitta för  fint, funderar på att fara på Wiks till goa Ulla.
Vi ser väl vad dagen har att erbjuda! =)

Tilda vilda vaknade vig halv sju i morse, men orkade inte längre vara vaken vid 08,30 så nu sover hon igen.
Hon har vart så här hela veckan, en  då jag lämnade hon på dagis vid nio, så somnade hon 9,30 och sov till 11,30....
Den kvällen somnade hon 18,20 och sov till 06,00 morgonen efter.
Hon bara måste ha nån ting i kroppen....sen vill huon större delen av dagarna vara uppe i famnen....
Får se hur det går nu till veckan, om det är något som bryter ut.

Idag mamma, ska jag försöka sätta ut lite bilder! =)

Nu ska jag bara sätta mig i soffan och mysa en stund, resten av familjen sover sött!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Linda Nordh

Kram från oss och Lycka till med allt till veckan!

2008-10-25 @ 21:59:39
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: G

Hej! Vill tipsa om en rosa design om du är intresserad. http://babbidesign.blogg.se Ha en fortsatt trevlig söndag!

2008-10-26 @ 13:52:03
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0